آیا می توانم کم شدن آب بدن تاثیر سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم دست دادن آب بدن را تحت تاثیر قرار سطح کراتینین در بیماری مزمن کلیه؟ در واقع، افزایش گذرا در کراتینین را می توان با کم آبی بدن ایجاد می شود. اما شما می دانید که بسیاری از عوامل هستند می تواند سطح کراتینین را تحت تاثیر قرار وجود دارد، بنابراین اگر شما می خواهید بدانید که آیا سطح کراتینین بالا توسط دست دادن آب بدن یا نه ایجاد می شود، شما باید تشخیص بیشتر را.

چرا مردم باید روشن علل سطح کراتینین بالا را؟

دانستن روشن در مورد علل سطح کراتینین بالا برای کاهش آن مفید است. برای کسانی که ناشی از عوامل غیر پاتولوژیک، بدون نیاز به درمان آن وجود دارد. با القاء dissapear آن را به سطح طبیعی به تدریج عقب. اگر آن را توسط عوامل پاتولوژیک ایجاد می شود، شما باید درمان مناسب در حال حاضر را.

عوامل است که می تواند افزایش سطح کراتینین شود

علاوه بر بیماری های کلیوی و کم آبی بدن، شرایط دیگر که می تواند باعث افزایش سطح کراتینین شامل نارسایی قلبی، کم آبی بدن، از دست دادن بیش از حد خون است که باعث شوک، نقرس، ورزش شدید، آسیب های عضلانی، و غیره

چگونه به کاهش سطح کراتینین بالا ناشی از کم آبی بدن؟

نوشیدن مایعات معمولا برای کم آبی بدن خفیف به اندازه کافی است. بهتر است برای نوشیدن مقدار کمی از مایع اغلب، به جای تلاش برای وادار مقدار زیادی از مایع در یک زمان.

راه حل rolyte منتخب یا میآید فریزر بسیار موثر است. این موجود در داروخانه ها می باشد. نوشیدنی های ورزشی حاوی مقدار زیادی قند و می تواند باعث ایجاد یا بدتر اسهال. در نوزادان و کودکان، جلوگیری از استفاده از آب به عنوان مایع جایگزین اولیه.

اما مهم نیست چقدر، بیمار بیماری کلیوی در صورتی که می خواهید برای کاهش سطح کراتینین بالا به طور دائم، آنها باید این بیماری کاملا درمان می کند. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از راه های natrual برای حل مشکل کلیه است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم، اگر شما علاقه مند در آن، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی و یا کاهش سطح کراتینین بالا، شما به انجمن خوش آمدید پیام زیر را ترک می باشد.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-symptoms/1481.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، کم شدن آب بدن در بیماری مزمن کلیه، بیماری کلیوی مزمن ,
:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: